|
Panda'nyn Farky Teknik Destek |
|
Panda Software Türkiye, en büyük farkynyn dünya çapynda 365 gün, 24 saat sundu?u teknik destek hizmeti oldu?unu açyklady. Panda Software Türkiye’nin tanytymy geçti?imiz hafta yapyldy. Panda Software Türkiye Ülke Müdürü Haydar Bekta?, “En büyük farkymyz dünya çapynda 365 gün, 24 saat sundu?umuz teknik destek hizmeti. Panda, virüs korumasynyn sadece yazylym oldu?u imajyny yykty. Bu di?er ?irketlere de örnek oldu çünkü virüslerin sadece mesai saatlerinde saldyrmadyklarynyn bilincine vardylar” dedi. Ürün tanytymlarynyn yapyldy?y, saty? ve pazarlama stratejilerinin anlatyldy?y Panda Software Türkiye etkinli?inde virüslerin dünya ekonomisine verdi?i zararlardan da bahsedildi. Etkinlikte verilen bilgilere göre, virüslerin dünya ekonomisine verdi?i zarar, 2000 yylynda 17,1 milyar dolardy. Antivirüs ?irketlerinin çözümleri sonucunda ise bu zarar 13 milyar dolara dü?tü. Panda Software Türkiye’nin Ystanbul ve Ankara’daki iki ofisinde 6’?ar ki?ilik ekipler kurumlara ve son kullanycylara destek veriyor. Ürünleri Türkiye çapyndaki da?ytymyny ise, Boyut Bilgi Teknolojileri, Koyuncu Elektronik, Akora, Multimedia ?irketleri yapyyor.
|